Kungälv-Gripen 6-4

#9
Hej hej alla glada kungälvare.

Sitter och reflekterar lite över söndagens händelser och vill dela med mig av mina tankar.

  • Fortfarande obesegrade och full pott i poäng.
  • Vi leder Kvalgruppen framför Elitseriens Gripen
  • Vi hämtar upp 3-0 och vinner med en man mindre på planen.
  • Vinst på ondag och vi är klara för elitserien
  • Gratjov har fart under skridskorna
  • Lindberg har bra ramträff
  • Jakob är hal som en ål i straffområdet.
  • Simon Stenvall är Stenhård. (lite FÖR hård igår)
  • Gripens målvakt tog mig i handen efter matchen och valde att säga till mig " Nästa gång sätter jag skridskorn i huvudet på dig" Han avslutade handskakningen med att ta tag i mina fingrar och försöka bryta dom i "fel" riktning. Måste säga att det var en trevlig träff så där efter matchen. Förstår om han var frustrerad men jaja. alla kan ha en dålig dag.
  • Ewerstein du e kung. Våran målvakt tar bollarna samt bryter inga fingrar på motspelarna.
  • klacken: vilket tryck det var på skarpe. Snacka om en extra spelare.
  • Stefan Nordén är glad.
  • redan laddad inför onsdag.
  • Tabellen ser intressant ut. Kan bli en spännande avslutning.
  • Var nere på skarpe igår och körde lite på allmänhetens åkning. Liw var där och tränade genomåkningar.
  • E det vår?
  • Ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0