Bored!!!!!

Till er trogna bloggläsare som funderar på hur det plötsligt, efter nästan två veckors uppehåll kommer två publiceringar på lika många dagar, kan jag bara säga att jag i skrivandets stund lider utav obotlig tristess. Alexander har gått och blivit sjuk "IGEN" och efter att ha kollat på "Shaun the sheep", pusslat, spelat bandy och läst bok i tur och ordning, omvänd ordning och slumpmässig ordning var jag tvungen att ta ett "break". Eftersom tv:n är ockuperad så blev datorn lösningen och här är vi nu då.



Match mot ZAAGS (de kallade sig så förut i alla fall Målilla) på lördag. Kommer att bli en oerhört tuff drabbning, som alltid när man är på Venhagsvallen. Har ganska så många skräckhistorier ifrån den arenan, men nöjer mig med att säga att det närmast råder en transcendent stämning på platsen och att jag på 10-talet matcher, bara vunnit två gånger.   

image4

det råder en trancendent och mystisk stämning på Venhagsvallen, få lag segrar här.



Träningen igår var årets bästa hitintills, säger i och för sig inte så mycket (med tanke på att vi bara tränat på nyårsdagen tidigare), men tempot var högt. Försvararna övade vändspel och anfallarna gnuggade avslut och det ringde näst intill varje gång, såg riktigt bra ut. Träning i bandyhuset ikväll innan den tidiga avresan till Målilla imorgon. De påstår att de hittat problemet med isen där uppe och att de nu fått ordning på den, självklart hoppas jag att så är fallet i och med att vi skall träna där uppe idag, men jag tvivlar.



Min nya favoritkomiker sedan jag sett "Bigcomedy"  i julhelgen är helt klart André Wickström, dock finns det inte så många klipp med honom än, men här är två i alla fall.


http://www.youtube.com/watch?v=R2ELhJss2RI


http://www.youtube.com/watch?v=eBf6NXF11f8



- Vedenin måste ha fått en kraftig utlösning på sista milen

Plex Pettersson


Måste få något i magen.


82

Kommentarer
Postat av: Cazzon

Kör på 82... Vi vill ha blogginlägg varje dag! :)

2008-01-05 @ 00:57:32
Postat av: Nazar

Merhaba, "det blir bandybana på heden", avd. "GAIS blir heta nästa år"

2008-01-08 @ 23:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0