Shit pommes! Här händer grejer.


Har inte besökt bloggsidan på ett tag, men här händer det verkligen grejer. Rock on Ewert!!!!

Mycket bra är för dagen redan sagt (möjligtvis beror det på att krönikörerna kommer ifrån samma omklädningsrum) så jag får väl helt enkelt utbyta dagens planerade linje.



Den tunga träningsperioden har blivit lättare, i alla fall är tanken att det skall vara så, men personligen så känner jag mig tyngre än någonsin och benen är som två stora degklumpar, om vilka mjölksyran kopplar ett stadigt grepp vid minsta lilla ansträngning. Därför beslutade jag mig för att gå ut och försöka jogga av mig lite av det värsta när vi idag var helt träningslediga. Hamnade under joggingturen av någon konstig anledning uppe bakom "Sadelmakaren". Har under mina tidigare 6 år i Kungälv aldrig tidigare hamnat på denna plats och har därför varit en smula skeptisk till lägenhetspriserna inom detta bygge (Kungälvs kanske högsta lägenhetspriser) men utsikten härifrån - särkilt i dagens underbara väder - var bedårande. Jag stannade till en kort stund på platsen, för att hämta andan och beskåda utsikten, och bestämde mig i samma veva för, att här skall jag bosätta mig den dagen min ekonomi tillåter detta, som Meja säger "It´s all about the money"



Ewert har helt rätt i sin analys angående Gynning. Hon steg flera grader efter sitt senaste program och JA programmet var anledningen till att jag hade så fruktansvärt bråttom hem igår. Skönt med bekräftelse på vad man tidigare påstått angående "städernas stads" storhet, kanske har Carolina varit inne och tjuvkikat lite här inne på bloggen ;).   Särskilt kul var det att hon gästade min största ryska idol (halv jugge), alla kategorier. Sacha!!!    Detta är komik på hög nivå!


http://www.youtube.com/watch?v=sGmvKd7yBHU&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=GAy0sBRL-8w&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=wzKEwlNbkAI


Nä matlagning på programmet.




-      Dunga tar Baggio bakifrån... de känner ju varandra sedan tiden i Fiorentina


Bo Hannson, såklart!


#82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0