Camp Nord 19.00... MÄKTIGT !

Ikväll smäller det, Surte ska försöka störa våran segersvit och de kommer kämpa som "svin" matchen igenom. Det vi måste göra är att ha tålamod och åka mycket skridskor. Vi vet att vi e starka och inte ska vi tappa några poöng hemma på Camp Nord...
Det ska också bli väldigt spännande att se inramningen idag, hoppas på storpublik nu när generösa sponsorer bjuder på inträde. Att de nya reklamskyltarna kommer till oss idag direkt från Bayern Munchen är ett stort bevis på hur det jobbas i föreningen i år. Känns verkligen att organisationen har blivit bättre i år och det höjer även oss spelare.
Igår på träningen var det bra taggning och alla är friska, vi ställer som vanligt upp med ett starkt lag. Brandin som har ett otroligt målsnitt kliver ett steg upp i banan och byter runt på mitten, ska bli kul att se. Skön seger i 15-5 !!!
Måste bara säga det att det är jävligt gött att plugga samtidigt som man spelar bandy, idag när det är match då hoppar man över föreläsningen (gjorde inget mamma) och sover ut lite extra och äter en rejäl frukost. Efter det blir det en promenad på V gatan innan lunchen hovas in förmodligen på Bettans salladsbar. Kommer ihåg förra året när jag jobbade, då var man ju helt slut på fredagsmatcherna. Tänk om alla hade det så här bra ! Olausson vet nog vad jag menar...
Nä nu ska jag sluta för snart kommer Stenvall hit och hjälper mig med min nya dator, ljudet vägrar funka. Säkert något jättelätt men jag är otroligt oteknisk så då får man anlita "DJ Superbiten" (ja han heter faktiskt så) att fixa det.
Forza Kungälv Olé Olé

# 1

Kommentarer
Postat av: itt och Tony

Eftersom vi tyvarr inte kommer in i gastboken sa far vi helt enkelt halsa till er pa detta sattet.
Grattis till segrarna som har blivit de senaste matcherna , underbart att lasa om.
Halsa alla fran oss nere i Kambodja - Thailand
Kalle slipare med fru
Tony o Britt

2008-02-12 @ 10:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0