Valborgsblogg

NR9:

Valborg

Nu e det valborg och jag har fått den stora äran att arbeta detta dygn. Att arbeta på valborg kanske kan innebära lite okontrollerade valborgsbraser att släcka. VI får se vad kungälvs kommuns innvånare hittar på denna natt.
Till er som e lediga kan jag bara säga. Ha det kul och ta hand om er där ute.

Innebandy
Vi i A-truppen är inne i en styrketräningsperiod och det kan jag meddela gör att man för tillfälligt inte kan kalla sig för fjäderlätt.
Detta medför att man på innebandyplan kanske e aningen lite långsammare just nu. Men i förlängningen kommer detta göra oss mycket snabba och smidiga i kroppen. Får ta Wards order att stretcha ordentligt framför tv:n på kvällarna.
För övrigt kan jag bara säga. Jenefelt du har bra träffradie med din innebandy-klubba. Ni var värda segern. (denna gången)

Startelva tips
Jag kikade i gästboken för att se hur diskussionerna går för att ha något kul att skriva om i bloggen. Självklart diskuteras startelvan flitigt. Jag får tacka dom som inte tror på mig... Jag blir nämligen extra taggad av sådant. Det som e jäkligt kul iår är att vi har många spelare av hög klass vilket gör att allt blir roligare och vi kommer trigga varandra och det gör att vi blir ännu bättre individuellt samt i förlängningen som lag i helhet.  Konkurrens om platserna e grymt bra samt att det är då jag själv e som bäst. Ser redan fram emot seriestarten att kliva in på skarpe och ge järnet i 90 minuter.  

- veckans floskel måste vara. BRANDIN när han funderar över poängställningen i innebandyn
" Nu har vi 3 vinster 1 lika och 0 olika i matcher" Får jag fråga vad olika är för något? ;-)

Svenska Cupen.

Vetlanda= slagpåse
Sirius= slagpåse
Västerås= slagpåse

GOD HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0