Fotboll-personliga samtal-magkramp.

Ett prestigemöte mellan äldre och yngre i fotboll spelades igår på skarpenords arena. Att Jakob Jenefelt var med i de äldre visar att vi har en sjukt ung trupp. Äldsta spelaren igår var målskytten Patrik Ewerstein och "tanken" Stenvall.
Det var en jämn historia rent målmässigt men de äldre vann mycket välförkänt och kunde i slutminutrarna visa sin kraft och dra ifrån.
 
Fick lite rysningar när Skarpa Gubbar dyker upp på läktaren, bränner av en bengal och yler fram ett paradnummer från deras gedigna repetoar.

Nya ansikten på skarpe

Härligt med lite nytt blod  i truppen. Fredrik ifrån Frillesås visade stuntals prov på fin bollkontroll och fina smörpass från sin höger position på fotbollsplanen, De Nya Junisarna visade att dom vågar att utmana och man får tacka Lindberg att han tog mittbacksplatsen och dominerade med fina nedtagningar och fina pass upp på målskytten Patik Ewerstein som visade att han kollat på Liverpool en hel del.

På Fredag fyller jag år 24 så den som vill skänka en liten present e välkommen. :-)
Helt ofattbart snart e jag halvvägs till 50.

Matrialare skaffa hörselkåpor till oss alla. risk för hög bullernivå. Brandin har en tendens att prata en heldel.

Åberg e Unstoppable.

Klacken sjung lika vackert som fåglarna på min bakgård.

Magtestet har gett mig svåra kramper i magen. Ett tecken på att jag bör träna den lite mer.

Ha en fortsatt bra vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0