Kingen är tillbaka!!!!!!!

Så var det då äntligen klart  "Nodden" spelar med oss i IFK och det känns riktigt bra att han valde just oss, för tänk vilken oreda han hade kunnat ställa till med om han hade gått till exempelvis "Frillarna". Det hade blivit tufft för våran del. Nu ser det dock väldigt bra ut.  Med "nr 10" i laget får vi ytterligare en dimension i vårt spel. Han är en utav Sveriges absolut bästa passningsspelare (möjligtvis bara Muhrén och Fosshuag som är vassare) och efter några träningar med oss kan jag lova att han kommer att underlätta enormt för oss i speluppbyggnaden,  nu blir vi riktigt farliga.



Otroligt imponerad av tandläkarna alltså, snacka om att det är ett yrke där det krävs millimeter precision.

Inför min rotfyllning igår var jag något nervös, kanske inte så konstigt när min flickvän sa att det var den värsta smärta hon varit med om bortsett ifrån när vår son föddes. (Då har hon ändå krossat hela armbågen). I alla fall så var jag nervös och jag är sådan som person att när jag är orolig inför något så vill jag hemskt gärna veta precis i detalj hur allt ska gå till. Kikade då lite på nätet hur en rotfyllning går till. Fascinerande!!          


http://www.vardguiden.se/Movie.asp?Movie=687474703A2F2F7777772E7661726467756964656E2E73652F646F63756D656E74732F66696C6D2F726F7466796C6C6E696E67656E2E737766

 (Faktum är att de trådarna som placeras in i rötterna på slutet knappt gick att se med blotta ögat)



Under en sen lördagskväll för några veckor sedan, under ej  helt nyktra förhållanden råkade jag lova att jag skulle omnämna  Kareby dams fina säsongsinledning här på bloggen. Ni imponerar och förtjänar större uppmärksamhet än så här. KF (Karl-Fredrik Jonsson) karebys tränare, som absolut ville att jag skulle omnämna honom här, har redan snokat åt sig tjejernas mediautrymme och förtjänar inte mer.    *skojar med dig KF*

(skit också nu fick du några rader här också)



Ska man våga sig på att tippa morgondagens omgång.


TJUST-Kungälv    4-9

GAIS - Nässjö     6-7

Målilla - Surte   8-5

Frillesås - Otterbäcken  9-5

LAIK - Jönköping  6-3


Idolfinal ikväll. Tycker helt klart att de två bästa deltagarna är kvar. Hoppas på Amanda, men tror på Marie.


Nu hägrar glöggkväll (Alkholfri såklart dagen innan match) hemma hos 83:an, frugan hans har tydligen bakat hela veckan, gött!!!



- Man mår lite som tabellen förtjänar


En purfärsk groda ifrån villas tränare Micke Arvidsson

lyssna själva och titta på lite bandybilder ifrån matchen mellan Villa och Edsbyn.

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=993626





82


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0